Elhagyott értékek

Elhagyott értékek

Út menti elhagyott házak

2018. szeptember 01. - LaciKnight

Sziasztok!

Hazafelé mentem,amikor az út mellett megláttam ezt a kettő elhagyott házat,gondoltam készítek róluk videót

1.Boltíves ház img_20180830_160753.jpg

A videó készítése után furcsa jelenségbe botlottam. A villany automata elégé új volt,bekapcsoltam és furcsa módon van áram! Illetve valóban felújítás kezdődhetett,találtam egy tégla öntő formát illetve a videóban mutatott téglák ugyanazok a méretűek,mint a forma.

 

2.Út menti ház

img_20180830_163506.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elhagyottertekek.blog.hu/api/trackback/id/tr3114215233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása